دومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری ها ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان

  • خانه / Case Study / دومین دوره مسابقات…

دومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات ویژه اعضاء فدراسیون

دومین دوره مسابقات آنلاین بین المللی اختراعات و نوآوری ها ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان

دومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات ویژه مخترعان و نوآوران عضو فدراسیون (INV Members) در تاریخ ۱۰ لغایت ۱۲ آگوست ۲۰۲۲ برابر با ۱۹ لغایت ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این مسابقات تنها ویژه مخترعان عضو فدراسیون که از تاریخ ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۰  (۲۰ جولای ۲۰۲۱) به بعد موفق به دریافت گواهی عضویت INV از فدراسیون جهانی مخترعان گردیده اند می باشد و کلیه مخترعان و نوآوران از سراسر جهان که موفق به دریافت گواهی نامه عضویت INV در بازه زمانی مذکور شده اند می توانند به صورت رایگان در این عرصه جهانی ثبت نام نمایند.

تمامی مراحل ثبت نام و داوری در این رویداد برای اعضاء فدراسیون به صورت رایگان می باشد. 

مهلت ثبت نام در این رویداد تا تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۲۲ برابر با ۸ مرداد ۱۴۰۱ می باشد و درخواست های دریافتی پس از پایان مهلت ثبت نام مورد پذیرش نخواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:

1- ارائه مدرک عضویت در فدراسیون(INV Certificate)

2- تکمیل فرم ثبت نام (جهت دریافت فرم ثبت نام کلیک کنید)

3- ارسال ۳ تا ۵ دقیقه فیلم به زبان انگلیسی در مورد اختراع و نوآوری ارائه شده   

نحوه داوری طرح های پذیرفته شده:

اختراعات و نوآوری های ارائه شده توسط هئیت داوران بین المللی فدراسیون جهانی متشکل از ۳۵ نفر از ۳۰ کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

اعلام نتایج:

پس از بررسی و اعلام نظر تیم داوری در خصوص طرحهای ارائه شده نتایج از طریق فدراسیون جهانی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و در صورت کسب حد نصاب لازم بر اساس معیارهای داوری امکان دریافت رتبه طلا، نقره و برنز ( نوع رتبه فقط در گواهی نامه صادره درج می گردد) برای مخترعان و نوآوران شرکت کننده وجود خواهد داشت.

ارسال گواهی رتبه به برگزیده کان رویداد:

در صورت کسب حد نصاب لازم برای دریافت رتبه توسط هئیت داوران این رویداد تمامی برگزیدگان گواهی کسب مدال که توسط فدراسیون جهانی مخترعان صادر می گردد را از طریق ایمیل اعلامی در زمان ثبت نام به صورت فایل الکترونیکی دریافت خواهند نمود. همچنین در صورت تمایل به دریافت اصل گواهینامه صادره مراتب جهت صدور و ارسال پستی گواهی از طریق نمایندگان فدراسیون در کشورهای شرکت کننده در این رویداد پیگیری خواهد شد.  

لازم به ذکر است تمامی مراحل ثبت نام و داوری و در نهایت اعلام نتایج به برگزیدگان تنها از طریق  فدراسیون جهانی مخترعان در کشور سوییس انجام خواهد شد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص لطفا با دفتر نمایندگی فدراسیون در ج.ا.ایران تماس حاصل فرمایید.  

nv