درخشش مخترعان ایرانی در نمایشگاه بین المللی اختراعات در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی کشور کرواسی

  • خانه / Case Study / نمایشگاه بین المللی…

نمایشگاه بین المللی اختراعات کشاورزی و صنایع غذایی کرواسی

نمایشگاه بین المللی اخترعات کشاورزی و صنایع غذایی کشور کرواسی

(AGRO ARCA 2022)
 

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات و نوآوری ها در حوزه کشاورزی، صنایع غذایی و ماشین آلات کشاورزی (AGRO ARCA 2022) توسط اتحادیه نوآوران کشور کرواسی با حمایت وزارت علوم و تحقیقات و وزارت کشاورزی و اقتصاد کشور کرواسی و با حمایت فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ می برابر با ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در شهر پرلوگ در کشور کرواسی برگزار گردید. 

در این دوره از این رویداد تیم مخترعان کشورمان با ارائه ۷ اختراع و نوآوری در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی حضوری درخشان داشتند و موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۴ مدال نقره و دیپلم افتخار این عرصه گردیدند.

با توجه به تمرکز و نگاه ویژه این رویداد به نوآوری ها و اختراعات در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی، این عرصه کمک شایانی به ارتقا و رشد صنایع تولیدی در این حوزه به منظور رقابت پذیری تولید و فرآوری محصولات کشاورزی و غذایی و همچنین کشاورزی سازگار با محیط زیست می نماید.

در این دوره ۱۲۷ اختراع و نوآوری از ۱۵ کشور به مدت ۳ روز دستاوردهای خود را به معرض نمایش عموم و سرمایه گذاران این حوزه گذاشته و درنهایت شرکت کنندگان توسط مرجع برگزار کننده مورد تقدیر قرار گرفتند. 

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره جهت حضور در رویداد ها، کافیست با شماره تلفن های 77639654-021 و 77639654-021 و یا کانال رسمی اطلاع رسانی فدراسیون مخترعین به آدرس @IFIANEWS تماس حاصل فرمایید.