درخشش مخترعان ایرانی در نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور لهستان (INTARG 2022)

  • خانه / Case Study / نمایشگاه بین المللی…

نمایشگاه بین المللی اخترعات کشور لهستان شهر کاتویس (INTARG 2022)

نمایشگاه بین المللی اخترعات و نوآوری های کشور لهستان

(INTARG 2022)
 

درخشش مخترعان کشورمان با ارائه 21 اختراع و نوآوری در نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور لهستان (INTARG 2022)

نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور لهستان (اینتارگ) از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۲ ماه می ۲۰۲۲ برابر با ۲۰ الی ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در شهر کاتوویس KATOWICE با حضور تیم مخترعان کشور جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی این شهر SPODEK برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دفتر فدراسیون مخترعین در جمهوری اسلامی ایران، در این دوره از این عرصه جهانی تیم مخترعین کشورمان با طرح های مختلفی در زمینه های علوم مهندسی، پلیمر، مهندسی پزشکی، پزشکی و بیونیک طرح ها خود را ارائه دادند.

نکته ی حائز اهمیت این دوره از مسابقات حضور طرح های گروهی دانش آموزی در کنار طرح های بزرگسالان بوده که نظر هیئت داوران را به خود جلب نمودند.
در این رویداد طرح های مخترعین ایرانی پس از ارزیابی توسط هیئات داوران و بررسی های دقیق معیار های اختراعات با قوانین داوری، موفق به کسب مدال های مختلف و جوایز ویژه ی ارزنده شده اند که نتایج حاصله در پایگاه اطلاع رسانی این رویداد قابل رویت می باشد.
نمایشگاه بین المللی اختراعات و نوآوری های کشور لهستان (INTARG) امسال و پس از وقفه ای دو ساله به واسطه ی پاندمی کرونا به روال عادی خود بازگشته و امسال برای پانزدهمین سال فعالیت خود را تحت حمایت فدراسیون بین المللی مخترعین IFIA و سازمان مالکیت های معنوی ملل متحد WIPO و با حمایت وزارت صنایع کشور لهستان، وزارت علوم این کشور و دانشگاه های مطرح کشور لهستان با همراهی شهرداری کلانشهر کاتوویس دنبال نمود.

همچنین در حاشیه این رویداد مرجع برگزارکننده اقدام به برگزاری رایگان کنفرانس های علمی- تحقیقاتی، کارگاه های آموزشی مختلف و فروم های تخصصی بسیارکاربردی نمود که مخترعین حاضر و بازدید کنندگان از آن بهره مند شدند. فدراسیون مخترعین جمهوری اسلامی ایران، ضمن تبریک به مخترعین حاضر دراین رویداد و خانواده های ایشان، ضمن آرزوی موفقیت های بیشتر بدینوسیله اعلام می دارد تنها مرجع ثبت نام و انجام امور مرتبط با حضور مخترعین در نمایشگاه سال آتی کشور لهستان INTARG 2023 این دفتر می باشد.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره جهت حضور در رویداد ها، کافیست با شماره تلفن های 77639654-021 و 77639654-021 و یا کانال رسمی اطلاع رسانی فدراسیون مخترعین به آدرس @IFIANEWS تماس حاصل فرمایید.