اعلام نتایج دومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری ها ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان

  • خانه / Case Study / اعلام نتایج دومین…

اعلام نتایج دومین دوره مسابقات آنلاین بین المللی اختراعات و نوآوری ها ویژه اعضای فدراسیون جهانی

Photo INV Competition 2022

“نتایج دومین دوره مسابقات آنلاین بین المللی اختراعات و نوآوری ها ویژه اعضاء فدراسیون جهانی اعلام گردید”

به استحضارمی رساند ، دومین دوره مسابقات بین المللی مخترعان و مبتکران ، ویژه اعضای INV ، در تاریخ ۱۰ لغایت ۱۲ آگوست ۲۰۲۲ برابر با ۱۹ لغایت ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی و آنلاین برگزار گردید.
همان طور که مستحضرید فدراسیون جهانی مخترعان یکی از سازمانهای پیشرو در حوزه اختراع و نوآوری درجهان می باشد که یکی از مهمترین اهداف اصلی فدراسیون بستر سازی و قدردانی از جامعه مخترعان و نوآوان بوده است. برهمین اساس فدراسیون پس از دریافت مصوبات لازم با اعمال تمهیدات ویژه فرصت عضویت در بخش INV را برای مخترعان سراسر جهان فراهم نموده است. در این راستا مخترعان ایرانی حائز شرایط عضویت در این بخش نیز مانند سایر مخترعان از سراسر جهان در ابتدا موفق به دریافت گواهی عضویت گردیده و همچنین حضوری پررنگ در این عرصه داشته اند.
در دومین  دوره این مسابقات، ۷۴۰ اختراع از  ۳۲ کشور جهان در این رویداد ثبت نام کردند. کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، مراکش، ایران، قطر، بحرین، انگلستان، لبنان، لهستان، روسیه، هنگ کنگ، برزیل، چین و ….. در این عرصه حضور داشتند.
مخترعان برگزیده طبق قوانین جشنواره اقدام به تکمیل فرم ثبت نام و  ارسال فیلمی کوتاه و کاربردی از نوآوری و اختراع خود نموده و سپس اعضای هیئت داوران فدراسیون در طی مدت  ۳ روز به ارزیابی و بررسی طرحهای ارسالی پرداختند.
معیارهای اعضای هیئت داوران در نظر گرفتن جنبه های مختلف و مهم هر اختراع و نوآوری نظیر بررسی میزان تقاضای عمومی، اقتصادی و به مقرون به صرفه بودن، دوست دار محیط زیست بودن و غیره بود.
همچنین لازم به ذکر است که همه اختراعات و نوآوری ها در ۱۵ کلاس مختلف از جمله علوم کامپیوتر، ماشین آلات، مهندسی عمران، حفاظت از محیط زیست، کشاورزی و غیره دسته بندی شده است.
باعث افتخار است که اعلام نماییم مخترعان و نوآران کشورمان توانستند نتایج موفقیت آمیزی را در این عرصه مهم کسب نمایند.

در پایان ضمن عرض تبریک به تمامی برگزیده گان این رویداد، به اطلاع می رساند در صورت تمایل به دریافت نسخه فیزیکی گواهینامه با هلوگرام فداراسیون مراتب را جهت صدور و ارسال پستی گواهی از کشور سوئیس به نمایندگان این دفتر اعلام نمایند.  

لازم به ذکر است تمامی مراحل ثبت نام و داوری و در نهایت اعلام نتایج به برگزیدگان از طریق فدراسیون جهانی مخترعان در کشور سوییس صورت پذیرفته است.