درخشش مخترعان ایرانی در نمایشگاه بین المللی اختراعات سوئیس 2022

  • خانه / Case Study / درخشش مخترعان ایرانی…

درخشش مخترعان ایرانی در نمایشگاه بین المللی اختراعات سوئیس 2022

نمایشگاه بین المللی اخترعات کشور سوئیس، ژنو 2022
 

درخشش مخترعان کشورمان با ارائه ۵۸ اختراع و نوآوری در نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور سوئیس (ژنو) ۲۰۲۲
نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور سویس از تاریخ 16 لغایت 20 مارس 2022 برابر با 25 الی 29 اسفند ماه 1400 در شهر ژنو با حضور تیم مخترعان کشور جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی شهر ژنو (Geneva Palexpo) برگزار گردید.
لازم به ذکر است این دوره از این عرصه جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت اختصاصی و بدون بازدید کننده و فقط برای کشورهایی که امکان سفر و حضور در کشور سوئیس را داشتند برگزار گردید و تنها بخش داوری این نمایشگاه با بحث و گفتگو میان مخترعان و داوران این رویداد به صورت حضوری انجام گرفت.
مخترعان کشورمان نیز در پاویون اختصاصی که برای تیم ایران توسط مرجع برگزار کننده تدارک دیده شده بود، با ارائه 58 اختراع و نوآوری توضیحات لازم در خصوص ارائه طرحهای خود را به تیم داوری نمایشگاه ژنو ارائه نمودند.
مراسم اهداء جوایز به مخترعان و نوآوران منتخب که توسط هیئت داوران جشنواره پس از بررسی حائز دریافت مدال و گواهی نمایشگاه شدند، با حضور ریاست نمایشگاه بین المللی ژنو، رئیس هئیت داوران نمایشگاه و ریاست فدراسیون جهانی مخترعان طی مراسمی رسمی در محل نمایشگاه ژنو برگزار گردید.
در صورت نیاز به هرگونه مشاوره جهت حضور در رویداد ها، کافیست با شماره تلفن های 77639654-021 و 77639654-021 و یا کانال رسمی اطلاع رسانی فدراسیون مخترعین به آدرس @IFIANEWS تماس حاصل فرمایید.

حضور تیم کشورمان در سمینار آموزشی وایپو
حضور تیم کشورمان در سمینار آموزشی وایپو