اعلام نتایج مسابقات بین الملی اختراعات کشور کانادا

  • خانه / Case Study / مسابقات بین المللی…

مسابقات بین المللی اختراعات کشور کانادا

اعلام نتایج نهایی مسابقه بین المللی اختراعات کشور کانادا ۲۰۲۰

پنجمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات کشور کانادا در تاریخ 29 آگوست سال 2020 ميلادي برابر با  8 شهریور ماه سال 1399 توسط انجمن بین المللی نوآوری و مهارتهای پیشرفته شهر تورنتو و با حمایت فدراسیون بین المللی مخترعان (IFIA) و انجمن جهانی مالکیت معنوی (WIIPA) برگزار گردید. 

در این دوره بیش از 300 طرح از 60 کشور در این رویداد بین المللی در 21 رشته مختلف شامل پزشکی، ماشین آلات، کشاورزی، کامپوتر، الکترونیک، عمران و ….. به رقابت پرداختند. (لازم به ذکر است این رویداد امسال به دلیل جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا به صورت آنلاین در شهر تورنتو برگزار گردید)

انتخاب و اعطای مدال و جوایز در بخش مسابقات این عرصۀ بین المللی به مخترعین با بررسی دقیق اختراعات ایشان توسط گروه 38 نفره هیات داوران با تخصص های ویژه صورت پذیرفت و لیست اسامی برگزیدگان و طرحهای منتخب در وب سایت رسمی مرجع برگزار کننده منتشر گردید.

دانلود کاتالوگ جشنواره: ↓

iCAN 2020 Catalogue

از کشور جمهوری اسلامی ایران از میان 80 درخواست ارسالی به مرجع برگزار کننده 12 اختراع و نوآوری پس از بررسی توسط هئیت داوران جشنواره موفق به راه یابی و حضور در مرحله نهایی این رویداد شدند.

دانلود لیست اسامی برگزیده گان و طرح های منتخب: ↓

iCAN 2020 Finals Winners List

در پایان به برگزیدگان منتخب توسط هیئت داوران، مدالهای طلا، نقره و برنز در رشته های مختلف اهداء گردید.

لیست اسامی برگزیده گان و طرحهای منتخب به همراه کاتالوگ نمایشگاه و فیلم تهیه شده توسط مرجع برگزار کننده از طریق لینک زیر و در وب سایت رسمی جشنواره قابل دسترس می باشد: ↓

www.tisias.org