درخشش مخترعان ایرانی در چهل و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات سوئیس ۲۰۲۳

  • خانه / Case Study / درخشش مخترعان ایرانی…

درخشش مخترعان ایرانی در نمایشگاه اختراعات سوئیس ۲۰۲۳

چهل و هشتمن دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور سوییس با حضور و درخشش مخترعان ایرانی به کار خود پایان داد

 چهل و هشتمن دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور سوئیس ازتاریخ 26 الی 30 آوریل 2023 برابر با 6 لغایت 10 اردیبهشت ماه 1402 در شهر ژنو و در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی این شهر ( Geneva PALEXPO) برگزار کردید.
این عرصه بین المللی همه ساله زیر نظر دولت فدرال سوئیس، شهرداری ژنو، سازمان مالیکت فکری جهان (WIPO) و تحت حمایت مستقیم فدراسیون بین المللی مخترعان (IFIA) برگزار میگردد که در این دوره مخترعینی از 40 کشور جهان ۱۰۰۰ اختراع و نوآوری را به مدت 5 روز در این عرصه جهانی به معرض نمایش گذاشتند.

در این دوره طبق سنوات گذشته تیم مخترعین جمهوری اسلامی ایران متشکل از پژوهشگران، دانش آموزان و دانشجویان دانشگاههای شریف، آزاد اسلامی و سایر مخترعین از بخش های مختلف کشورمان حضور داشته و دستاوردهای خود را در معرض نمایش عموم و علاقه مندان این حوزه قرار دادند.

امسال تیم مخترعان و نوآوران جمهوری اسلامی ایران با ارائه ۲۸ اختراع و با حضور ۲۵ مخترع، حضوری پررنگ در این عرصه بین المللی داشتند.

حضور پارکهای علم و فناوری دانشگاههای چین، هنگ کنگ، سوئیس، رومانی و ارایه محصولات دانش بنیان و رونمایی از استارت آپ ها در حوزه های مختلف از سوی ایشان را میتوان از سایر نقاط قوت این دوره از این عرصه بین الملی برشمرد.

همچنین بازدید بیش از سی هزار نفر در مدت 5 روز از این نمایشگاه نشانگر اهمیت این عرصه جهانی در حوزه اختراعات و نوآوری می باشد.

جهت بازدید از گالری تصاویر این رویداد ” کلیک کنید”