نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور آلمان با حضور مخترعان ایرانی (iENA 2022)

  • خانه / Case Study / حضور مخترعان کشورمان…

حضور مخترعان کشورمان در هفتاد و سومین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات آلمان

هفتاد و سومین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات نورمبرگ آلمان با حضور درخشان مخترعان ایرانی
“هفتاد و سومین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور آلمان (iENA ۲۰۲۲) با حضور بیش از ۵۳۰ مخترع از ۲۶ کشور جهان از جمله اتریش، لهستان، کرواسی، چین، کره جنوبی، آنگولا، عراق و… در شهر نورمبرگ و در مرکز نمایشگاهی این شهر برگزار گردید”
این رویداد بین المللی از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی برابر با ۵ لغایت ۸  آبان  ماه ۱۴۰۱ با حمایت فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA)، کنگره نوآوری کشور آلمان، دفتر ثبت بین المللی اختراعات اروپا (EPO) و زیر نظر دولت فدرال باواریا توسط عضو دائم فدراسیون جهانی مخترعان در کشور آلمان AFAG برگزار گردید.
در این دوره از این عرصه جهانی بیش از ۵۳۰ مخترع از ۲۶ کشور جهان حضور یافته و به مدت 4 روز اختراعات و نوآوری های خود را به نمایش عموم گذاشته و به رقابت پرداختند. آمار بازدیدکنندگان از این رویداد معتبر با توجه با اتمام محدویت های کرونا در کشور آلمان به میزان ۳۵۰۰۰ نفر رسید.
مخترعان کشور جمهوری اسلامی ایران نیز با ارائه ۱۰ اختراع و نوآوری در این عرصه بین الللمی حضوری چشمگیر داشتند.
اختراعات پژوهشگران ایرانی در زمینه های مختلف پزشکی، عمران، مهندسی مواد، هوش مصنوعی، مکانیک و صنایع غذایی بوده که با توجه بسیار زیاد داوران، مراجعین و بازدیدکنندگان همراه بوده است.
شایان ذکر است این رویداد مهم، همه ساله در شهر نورمبرگ کشور آلمان برگذار می گردد و بعنوان یکی از قدیمیترین و مهمترین عرصه های بین المللی در زمینه ی نوآوری و اختراعات همه ساله پذیرای طرح های بسیاری از کشورهای مختلف جهان می باشد و دفتر فدراسیون مخترعین در جمهوری اسلامی ایران، تنها نماینده رسمی این رویداد مهم بین المللی در کشور می باشد.

جهت مشاهده گالری تصاویر این رویداد بر روی “گالری تصاویر” کلیک کنید.