جشنواره بین المللی اختراعات تایلند (IPITEx 2023)

  • خانه / Case Study / نمایشگاه بین المللی…

نمایشگاه بین المللی مالکیت فکری، اختراع، نوآوری و فناوری های کشور تایلند، بانکوک (IPITEX 2023)

نمایشگاه بین المللی مالکیت فکری، اختراع، نوآوری و فناوری های بانکوک

روز ملی «مخترعان تایلند» به همراه نمایشگاه بین المللی اختراعات، نوآوری و مالکیت های فکری کشور تایلند از تاریخ ۲ الی ۶ فوریه ۲۰۲۳ برابر با ۱۳ لغایت ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور ۲۴ کشور و با ارائه ۱۰۰۰ اختراع از کشورهای مختلف از جمله کانادا، لهستان، چین، مصر، هند، ژاپن، مالزی، فلیپین، رومانی، سنگاپور و ایران درمرکز نمایشگاهی شهر بانکوک (BITEC) برگزار گردید.

این رویداد یک فرصت عالی برای همه محققان، مخترعان، مبتکران و بازدیدکنندگان تایلندی و بین المللی است تا در طول این رویداد پنج روزه، ایده ها و تجربیات خود را در ساختار جهانی به اشتراک بگذارند. در طول این رویداد فعالیت های زیادی مانند مسابقات جایزه ملی تحقیقات، نمایشگاه و مسابقه اختراعات ملی و جهانی از مدارس متوسطه، دانشگاه ها، بخش های دولتی و خصوصی، کنفرانس و کارگاه توسعه اختراعات و تجاری سازی انجام می شود.

لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات کشور تایلند زیر نظر مستقیم دولت و وزارت علوم کشور تایلند و توسط شورای ملی تحقیقات این کشور (NRCT) و با حمایت فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA) ، برگزار گردید.
در این دوره از رویداد ۱۰ اختراع از کشور جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف از جمله نانو، پزشکی، الکترونیک، ایمنی، هوافضا، تغذیه و خودرو توسط مخترعان کشورمان در طول 5 روز به معرض نمایش گذاشته شد.

مشاهد تصاویر بیشتر مربوط به نمایشگاه و جشنواره اختراعات کشور تایلند ♦”گالری تصاویر”♦