برگزاری نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور لهستان با ارائه ۳۰۰ اختراع و نوآوری از ۲۵ کشور

  • خانه / Case Study / پانزدهمین دوره نمایشگاه…

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات لهستان به صورت آنلاین برگزار گردید

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور لهستان با ارائه ۷ اختراع و نوآوری از سوی مخترعان کشور جمهوری اسلامی ایران
امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا (COVID-19)، پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات IWIS 2021″ در تاریخ ۲۵ الی ۲۷ اکتبر ۲۰۲۱ برابر با ۳ لغایت ۵ آبان ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین در شهر ورشو برگزار شد.

این رویداد توسط انجمن مخترعان کشور لهستان و با همکاری اداره ثبت اختراعات این کشور و زیر نظر فدراسیون بین‌المللی انجمن مخترعان IFIA سازماندهی شد.

نمایشگاه IWIS 2021 زیر نظر وزارت آموزش و پرورش این کشور و با حمایت انجمن اروپایی مخترعان (AEI) و فدراسیون انجمن مهندسین لهستان NOT برگزار شد. این رویداد بزرگترین نمایشگاه بین المللی اخترعات در کشور لهستان است که به ترویج اختراع و نوآوری اختصاص دارد. در دوره پانزدهم ۳۰۰ اختراع و نوآوری از 25 کشور از جمله استرالیا، کانادا، کرواسی، مصر، مجارستان، هند، اندونزی، ایران، عراق، مالزی، مولداوی، فیلیپین، لهستان، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، کره جنوبی، سوریه، تایوان، تایلند، اوکراین، آمریکا و ویتنام ارائه شد که این برخی از این دستاوردها و اختراعات جایگاه خود را در صنعت پیدا کرده و تجاری سازی شده بودند و بخشی نیز در انتظار اجرا هستند.

همه ساله همزمان با برگزاری این رویداد، مسابقات جهانی اختراعات در حوزه شیمی، توسط فدراسیون جهانی مخترعان و انجمن توسعه و پیشرفت اختراعات کشور لهستان برگزار می گردد که جایزه دهمین دوره آن به دانشگاه صنعتی ورشو، دانشکده شیمی برای اختراع “پر کردن استخوان اسفنجی با پیوند متقابل در محل برای درمان غیر تهاجمی پوکی استخوان” تعلق گرفت. 

مخترعان کشورمان نیز با ارائه ۷ اختراع و نوآوری در این عرصه حضوری چشمگیر داشته و موفق به کسب جوایز و دیپلم افتخار از مرجع برگزار کننده این رویداد شدند.