• خانه / Case Study / پاسخ به تماس…

پاسخ به تماس صوتی با باز و بسته کردن مشت دست

طبق گزارشی جدید ساعت هوشمند جدید سامسونگ مجهز به قابلیتی است که به کاربر اجازه می دهد با باز و بسته کردن مشت خود به تماس صوتی پاسخ دهد.

پاسخ دادن به تماس صوتی با استفاده از ساعت هوشمند کار چندان آسانی نیست، به خصوص اگر کاربر مشغول انجام فعالیتی با دستانش باشد.

اما به نظر می رسد ساعت هوشمند جدید سامسونگ به نام «گلکسی واچ۳ » این کار را راحت تر کرده است. طبق گزارشی جدید، کارشناسان در اپلیکیشن مربوط به ساعت گلکسی واچ ۳ ارجاعاتی به پشتیبانی این گجت از حرکات دست برای انجام فعالیت های مختلف از جمله پاسخ دادن به تماس مشاهده کرده اند.

به عنوان مثال اگر زنگ ساعت هوشمند به صدا دربیاید، کاربر می تواند با باز و بسته کردن مشت خود به تماس پاسخ دهد یا برای رد تماس دستش را تکان دهد.

همچنین ساعت هوشمند سامسونگ احتمالا مجهز به قابلیتی خواهد بود که افتادن و زمین خوردن فرد را ردیابی می کند. به طور دقیق تر، اگر گلکسی واچ۳ سکندری خوردن کاربر را ردیابی کند، به مدت ۶۰ ثانیه زنگ هشداری منتشر می کند تا واکنش کاربر را دریافت کند.

اگر کاربر واکنشی نشان ندهد، گجت به طور خودکار موقعیت کاربر را همراه یک پیام صوتی برای شماره تماس های اضطراری وی ارسال می کند.

پیش بینی می شود سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را در رویداد آنلاینی رونمایی کند که ۵ آگوست برگزار می شود. البته بارگیری گجت چند روز یا چند هفته بعد آغاز می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر