نمایش اختراعات کشور ایران در هفتاد و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور آلمان (iENA 2019)

  • خانه / Case Study / نمایشگاه بین المللی…
مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور آلمان

نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور آلمان

هفتاد و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات 2019 آلمان از تاریخ  31 اکتبر  الی 3 نوامبر 2019 ميلادي برابر با 9  لغایت 12 آبان ماه 1398 با حمایت فدراسیون جهانی مخترعین IFIA و سازمانهای علمی و با حضور مراکزمرتبط با مخترعین ديگر كشورها در محل دائمي نمايشگاه هاي شهر نورمبرگ برگزار شد. انتخاب و اعطای مدال و جوایز در بخش مسابقات این عرصۀ بین المللی به مخترعین با بررسی دقیق اختراعات ایشان توسط هیات داوران با تخصص های ویژه صورت گرفت و مراسم اعطای مدال با حضور مسئولين و شخصیت های علمي كشور آلمان برگزار گردید.

در این دوره تیم مخترعین جمهوری اسلامی ایران با ارائه 28 اختراع و نوآوری در زمينه هاي مختلف علمي از قبیل حمل و نقل، مهندسی پزشکی، دارو سازی، مکانیک و … حضوری پررنگ در این عرصه بین المللی داشتند.
در حاشیه برگزاری این رویداد کارگاه های آموزشی مختلف با محوریت تجاری سازی اختراعات، برند سازی، خلاقیت و نوآوری و …. توسط اساتید مربوطه و مخترعان موفق کشور آلمان برگزار گردید.

در این دوره بیش از 750 اختراع و نوآوری از کشورهای آلمان، اتریش، بوسنی و هرزگوین، لهستان، کره جنوبی، روسیه، مالزی، تایلند، چین، جمهوری اسلامی ایران، چک، آنگولا، اندونزی، مراکش، لبنان، عراق و … شرکت نموده و به مدت 4 روز در این عرصه به رقابت پرداختند.

در پایان از میان 28 اختراع و نوآوری ارائه شده از کشور جهموری اسلامی ایران در این رویداد، تیم مخترعان کشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز گردیدند.

گزارش تصویری هفتاد و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات و نوآوری های کشور آلمان “کلیک کنید”

ه