• خانه / Case Study / ساخت رژ لب…

ساخت رژ لب در خانه با دستگاه شرکت “ایو سن لورن”

هنگامی که شرکت اورئال(L’Oreal) گجت مراقبت از پوست Perso Smart را در مراسم CES سال گذشته به نمایش گذاشت این دستگاه تنها یک نمونه اولیه بود اما با این حال به نظر جذاب می‌رسید. دستگاهی دستی که با هر بار فشار دادن دکمه آن فرمولی مناسب و متفاوت برای مراقبت از پوست ارائه می‌داد. امروز این شرکت اعلام کرد که دستگاه Perso Smart بالاخره تحت برند ایو سن لورن(Yves Saint Laurent) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت اما به جای تولید فرمول‌های مختلف مراقب پوستی رنگ‌های مختلفی از رژ لب تولید خواهد کرد.

این دستگاه ۲۹۹ دلاری از کارتریج‌های مختلف دارای جوهر رژ لب‌های برند YSL استفاده می‌کند و شامل رنگ‌هایی مثل قرمز، کرم، نارنجی و صورتی است و با کمک هوش مصنوعی دستگاه می‌توانید هزاران رنگ رژ لب بسازید. با استفاده از اپلیکیشن دستگاه می‌توانید رنگی بر اساس لباستان و یا رنگ رژ لب فردی دیگر را بسازید. این دستگاه همچنین می‌تواند از میان رنگ‌های مورد علاقه شما رنگی به عنوان رندوم انتخاب کند. همچنین این دستگاه با توجه به رنگ لباس شما، سه رنگ پیشنهادی ارائه می‌دهد. هنگامی که انتخاب کردید کافیست دکمه ساخت را فشار دهید تا رنگ مورد نظر ایجاد شود. دستگاه میزانی از رژ برای یک بار مصرف در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن را با یک برس استفاده کنید. این دستگاه شامل بخشی جدا شونده است تا بتوان از آن در بیرون خانه نیز استفاده کرد.

اگرچه استفاده از رژ لب هنگامی که ماسک می‌زنید کمی بی‌فایده به نظر می‌رسد اما داشتن چنین دستگاهی برای استفاده در جلسات کاری آنلاین و در آینده که زدن ماسک کاهش می‌یابد خوب است. در حالی که قیمت ۲۹۹ دلاری زیاد به نظر می‌رسد اما برای محصولات لوکس برند YSL رقمی منطقی است. برای افرادی که نمی‌توانند یک رنگ خاص مورد علاقه انتخاب کنند و تعداد زیادی رژ لب در خانه دارند این دستگاه راه حلی جذاب است.

در حال حاضر برای پیش خرید این دستگاه می‌توان در سایت برند YSL ثبت نام کرد. این دستگاه بهار امسال وارد بازار شود. شرکت L’Oreal همچنین اعلام کرد که انواع دیگری از این دستگاه که محصولات مراقبت پوستی و کرم پودر تولید می‌کنند در اواخر این سال رونمایی می‌شوند. به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ فناوری‌های جذاب بیشتری در انتظار طرفداران لوازم آرایشی و زیبایی باشد.

این شرکت همچنین اخبار جالب دیگری را در CES به اشتراک گذاشت و محصولی به نام صرفه جویی در مصرف آب(Water Saver) را معرفی کرد که آن را به عنوان “فناوری پایدار مراقبت از مو ” توصیف می‌کند که با همکاری شرکت نوآوری محیطی Gjosa تولید شده است. این سیستم با استفاده از فرآیند شکنش که در موتور موشک‌ها استفاده می‌شود برای جریان آب استفاده می‌کند. این دستگاه با کاهش اندازه‌ و سرعت قطرات آب باعث صرفه جویی در مصرف آب می‌شود. این قطرات همچنین بهتر جذب می‌شوند و می‌توانید از مقدار کمتری از مایعات استفاده کنید.

دستگاه water saver هم اکنون در فروشگاه‌های منتخب L’Oreal در پاریس و نیویورک آماده فروش است و عرضه جهانی آن برای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است. این شرکت انتظار دارد تا این دستگاه در طول چند سال آینده در هزاران سالن آرایشی مورد استفاده قرار گیرد و باعث صرفه جویی بیش از یک میلیارد گالن آب در سال شود و همچنین اورئال نوید ساخت دوش‌های حمام با فناوری مشابه را در آینده می‌دهد تا بتوانیم همگی در صرفه جویی آب سهیم باشیم.

 

منبع: ایسنا