جشنواره بین المللی اختراعات تایلند (IPITEx 2020)

  • خانه / Case Study / جشنواره بین المللی…

جشنواره بین المللی اختراعات تایلند (بانکوک)

روز ملی «مخترعان تایلند» به همراه نمایشگاه بین المللی اختراعات، نوآوری و مالکیت های فکری کشور تایلند از تاریخ 2 الی 6 فوریه 2020 برابر با 13 لغایت 17 بهمن ماه 1398 با حضور مخترعانی از کشورهای مختلف از جمله ایران درمرکز نمایشگاهی شهر بانکوک (BITEC) برگزار گردید.

همه ساله به مناسبت روز ملی مخترعان در کشور تایلند نمایشگاهی با هدف نمایش اختراعات و نوآوری ها در سطح ملی و بین المللی در شهر بانکوک برگزار می گردد. در این دوره در حدود 700 اختراع و نوآوری ارائه گردید.

لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات کشور تایلند زیر نظر مستقیم دولت و وزارت علوم کشور تایلند و توسط شورای ملی تحقیقات این کشور (NRCT) و با حمایت فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA) ، سازمان های علمی و تحقیقاتی و مراکز مرتبط با مخترعین و وزارتخانه های علوم ، آموزش و تحقیقات بیش از 23 کشور از جمله ایران، لهستان، چین، ژاپن، کره جنوبی، مالزی، اندونزی، هند، لائوس، کانادا، ویتنام، رومانی و … برگزار گردید.
در این دوره از نمایشگاه 10 اختراع از کشور جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف از جمله نانو، پزشکی، ایمنی، هوافضا، تغذیه و خودرو توسط مخترعان کشورمان در طول 5 روز به معرض نمایش گذاشته شد.

مشاهد تصاویر بیشتر مربوط به نمایشگاه و جشنواره اختراعات کشور تایلند ♦“گالری تصاویر”