اعلام نتایج مسابقات بین الملی اختراعات در مقابله با ویروس کرونا

  • خانه / Case Study / مسابقات جهانی اختراعات…

مسابقات جهانی اختراعات در مقابله با ویروس کرونا

اعلام نتایج نهایی مسابقه بین المللی اختراعات در مقابل کرونا ۲۰۲۰

همانگونه که مستحضرید در چند ماه گذشته، بشر با یک بحران کاملاً جدید به نام کووید-19 روبرو شده است. شیوع این ویروس بر زندگی روزمره انسان ها در سراسر جهان تأثیرات غیرقابل جبرانی را بر جای گذاشته است. بنابراین در این برهه زمانی بسیار حیاتی، همه افراد مرتبط با دنیای اختراعات و نوآوری باید ایده ای را برای تسریع در جهت بهتر شدن زندگی انسانها ارائه کنند و گامی برای کاهش تلفات و یا یافتن درمان کووید-19 بردارند.
لذا با پیشنهاد و حمایت فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) و بنیاد جهانی اختراعات و نوآوری (WIIF) رویدادی تحت عنوان مسابقات اختراع در مقابل ویروس کرونا (Inventions VS Corona) با هدف ایجاد انگیزه برای مخترعان و نوآوران حوزه بهداشت و پزشکی در زمینه کمک به جهانیان در مبارزه با گسترش COVID-19 در کشور ترکیه برگزار شد.
۲۰۲ اختراع و نوآوری از 35 کشور جهان در این رویداد آنلاین شرکت نمودند که از کشور ایران 48 ایده و نوآوری در این رویداد حضور داشت.

در پایان به برگزیدگان منتخب توسط هیئت داوران جوایز ذیل اعطاء گردید:
جایزه بزرگ IFIA
جایزه بزرگ WIIF
گواهی های طلا
گواهی های نقره
گواهی های برنز

همچنین لازم به ذکر است که جایزه بزرگ IFIA به جامعه مبتکران کشور لبنان به مخترع عماد آگی با طرح محلول بهداشتی جدید از بین برنده ویروس کرونا و جایزه بزرگ WIIF به مخترعان هوآری لارکوبی، عبدالرحمن مزیاتی و مریم الموسوی از کشور مراکش به دلیل ساخت ماسک تقویت کننده سیستم ایمنی اعطا شد.

لیست برندگان مسابقه اختراعات در برابر کووید-19 را با کلیک بر روی لینک زیر مشاهده کنید:

 www.istanbul-inventions.org