آغاز فعالیت آنلاین آکادمی فدراسیون بین المللی مخترعین با آموزش ویژه نوآوری به مخترعین ایرانی

  • خانه / Case Study / آغاز فعالیت آکادمی…

آغاز فعالیت آکادمی فدراسیون بین المللی مخترعین (IFIA)

آغاز فعالیت آنلاین آکادمی فدراسیون بین المللی مخترعین با آموزش نوآوری به مخترعین ایرانی

با توجه به سیاست های کلان فدراسیون جهانی مخترعین(IFIA)، آکادمی ایفیا از سال ۲۰۱۴ میلادی یکی از شاخص ترین فعالیت های خود در سطح جهان را به توسعه دانش خلاقیت، اختراع و نوآوری در بین جوانان متمرکز نموده است تا با تلاش در این حوزه و ایجاد انگیزه در گروه سنی نوجوانان و جوانان زمینه ساز نوآوری های کابردی در سطح جهان گردد.
این آکادمی در سال جاری میلادی با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان بر ایجاد بسترهای لازم در خصوص آموزش از راه دور تمرکز ویژه ای نموده است تا مسیر آموزش همچنان به قوت قبل استمرار یابد.

لذا در این راستا با توجه به درخواست دفتر نمایندگی فدراسیون مخترعین در ج.ا.ایران اولین دوره آموزش آنلاین برای مخترعان ایرانی در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۰ برابر ۲۶ تیر ماه ۱۳۹۹ با موفقیت اجرا گردید. 
این دوره با عنوان “ژنوم موفقیت 360 درجه” توسط دکتر مارسلو ویواکوا دکترای تخصصی در رشته بیوتکنولوژی، متخصص مدیریت نوآوری و علوم اعصاب و همچنین رئیس سازمان مخترعان نوآور و کارآفرینان کشور برزیل و همچین آقای مسعود شفقی مدیر برنامه ریزی استراتژیک و هماهنگی فدراسیون جهانی مخترعین برای مخترعین ایرانی برگزار شد.

پروژه جهانی “ژنوم موفقیت 360 درجه” با هدف آموزش و نمایش مدلهای موفق در جهان به منظور ایجاد انگیزه در جوانان، دانشجویان و دانش آموزان برای شناخت و توسعه مهارت ها ، شایستگی های فردی و  اجتماعی و تقویت آن برای دستیابی به موفقیت و ایجاد شغل و کار آفرینی بر اساس خلاقیت و نوآوری طراحی گردیده است و برای کلیه اعضا فدراسیون جهانی مخترعان  در دسترس می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه از طریق لینک زیر:

“ژنوم موفقیت 360 درجه”