نمایشگاه و مسابقات بين المللي اختراعات کشور آلمان "iENA 2024"

  • خانه / رویداد در انتظار / نمایشگاه بين المللي…

نمایشگاه بين المللي اختراعات آلمان 2024

♦ نمایشگاه بين المللي اختراعات کشور آلمان، نورمبرگ “iENA 2024

♦ وضعيت : در آغاز ثبت نام از خرداد ماه 1403

مهلت ثبت نام: 25 مرداد ماه 1403

♦ تاریخ برگزاری: آبان ماه 1403

♦دریافت فرم ثبت نام: “دریافت فایل ثبت نام با فرمتPDF”  (فرم ثبت نام از خرداد ماه 1403 در دسترس خواهد بود)

♦ سايت رسمي مرجع برگزار كننده:

www.iena.de

نمايشگاه بين المللي اختراعات و تكنولوژي هاي نوين کشور آلمان (نورمبرگ)

نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات نورمبرگ آلمان (iENA) همه ساله زير نظر و حمايت مستقیم سازمان بازرگانی ایالت بایرن کشور آلمان و شهر نورمبرگ و با حمایت دفتر ثبت اختراعات کشور آلمان ، حمایت فدراسیون جهانی مخترعین IFIA ، سازمانهای علمی و تحقیقاتی و مراکز مرتبط با مخترعین و وزارتخانه های علوم ، آموزش و تحقیقات بیش از 40 کشور برگزار می گردد. تاریخ برگزاری این عرصه بین المللی در اکتبر 2024 میلادی برابر با آبان ماه 1403 می باشد.

مهلت ثبت نام

با توجه مدت زمان لازم جهت انجام مراحل اداری ثبت نام و درخواست روادید کشور آلمان برای متقاضیان, آخرین مهلت ثبت نام در این عرصه پایان وقت اداری ۲۵ مرداد ماه 1403 می باشد.

درخواست رواديد برای متقاضیان حضوری

به اطلاع می رساند تمامی امور مربوط به درخواست و اخذ روادید کشور آلمان در ایران توسط شرکت ویزا متریک (وابسطه به سفارت آلمان در تهران) انجام می شود و کلیه متقاضیان می بایست مراحل درخواست ویزا را شخصا طبق چهارچوب اعلامی از سوی دفتر ویزامتریک دنبال نمایند.
کلیه اطلاعات لازم، مدارک مورد نیاز، نحوه رزرو وقت مصاحبه و …… به جزئیات و به صورت کامل در پایگاه اطلاع رسانی این دفتر به آدرس ذیل درج گردیده است. لذا توصیه اکید ما به کلیه متقاضیان این است که مطالب و فرم های مندرج در وب سایت این دفتر را به صورت کامل و با دقت مطالعه نمایند و سپس نسبت به شروع مراحل اداری درخواست ویزا جهت شرکت در نمایشگاه بین المللی اختراعات آلمان 2020 اقدام نمایند.
آدرس وب سایت دفتر ویزا متریک در تهران:

(↓ورود به وب سایت دفتر ویزا متریک سفارت آلمان در تهران از طریق لینک زیر↓)

  www.visametric.com/iran/Germany/fa 

لازم به ذکر است با توجه به عدم دخالت اين دفتر در خصوص مراجعه به سفارت آلمان در تهران به منظور درخواست رواديد و همچنين عدم دخالت در خصوص برنامه سفر افرادي كه موفق به اخذ ويزا مي گردند، كليه امور مربوط به تعيين وقت سفارت آلمان جهت درخواست ویزا، بليط هواپيما، رزرو هتل، تهيه غذا، اياب و ذهاب در طول مدت اقامت و ساير امور مربوط به سفر مي بايست شخصاً توسط متقاضيان انجام گردد و اين دفتر از ارائه هرگونه خدمات در اين خصوص معذور مي باشد.

اطلاعات کلی درباره نمایشگاه آلمان

به طور متوسط همه ساله در حدود 700 مخترع از 40 كشور جهان در اين رخداد بين المللي در مساحتي به متراژ 9000 متر مربع در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي شهر نورمبرگ حضور مي يابند و همچنين آمار بازديد كنندگان از اين نمايشگاه به طور میانگین در حدود شصت هزار نفر بوده كه در حدود يك سوم از اين بازديد كنندگان متخصصين و سرمايه گذاران كارخانه ها و مراكز مهم توليدي مي باشند.

مزایای شرکت در این عرصۀ بین المللی

♦عرضه و فروش مستقیم دستاوردهای پژوهشی و یافتن پشتیبان مالی جهت تولید اختراع
♦شرکت در بخش مسابقه و کسب جوایز و مدال از سازمانهای بین المللی مرتبط با اختراعات و نوآوری
♦ارتباط مستقیم پژوهشگران با مراکز علمی ، دانشگاه ها و سازمانهای بین المللی مخترعان
♦کسب اطلاع از دستاوردهای پژوهشی ، اختراعات و فن آوری های روز دنیا

برخي از نكات مهم در خصوص این عرصۀ بین المللی

برگزاری اين عرصۀ مهم بین المللی فرصتی جهت معرفی و آشنائی مخترعين و نوآوران کشور جمهوري اسلامي ايران با مجامع علمی ، دانشگاهها و سازمانهای مرتبط با اختراعات و مخترعین در سطح بین المللی و کسب اطلاعات از اختراعات و فن آوری های روز دنیا و همچنین جهت ارائۀ اختراعات ثبت شده مخترعان کشور در سطح بین المللی می باشد و نیز عرصه ای برای ورود به بازارهای جهانی و یافتن حمایت کنندۀ مالی برای تولید دستاوردهای علمی مي باشد.

 کسب اطلاعات بیشتر:

9654 7763 021

4174 7763 021