نجات زمین با پاک کننده فراصوت

  • خانه / Case Study / نجات زمین با…

نجات زمین با پاک کننده فراصوت

“سونیک سوک” نام وسیله‌ای است که با قرار گرفتن در کنار وسایل با انتشار امواج فراصوت می‌تواند میکروب‌های لباس‌ها، کفش‌ها و غیره را نابود کند و بدین ترتیب با کاهش فاضلاب به محیط زیست خدمت شایانی می‌کند.

دستگاه تمیز کننده فراصوت “سونیک سوک”(Sonic Soak) روشی جدید برای تمیز کردن همه چیز از جواهرات و لباس‌ها گرفته تا میوه‌ها و سبزیجات است.

این وسیله کاربردی کوچک از 50 وات نیرو استفاده می‌کند و با انتشار 50 هزار لرزش فراصوت در ثانیه منجر به نابودی میکروب‌ها و باکتری‌ها و تمیز شدن عمیق همه چیز می‌شود.

با این وسیله می‌توان از شر باکتری‌ها و سایر سموم دفع آفات و همه آلودگی‌ها خلاص شد. استفاده از آن نیز بسیار ساده است.

بدین ترتیب که هر چیزی را که می‌خواهید تمیز شود همراه با “سونیک سوک” به سادگی در یک ظرف پر از آب قرار می‌دهید و دستگاه را روشن می‌کنید و دکمه شروع را فشار می‌دهید. سپس در کمترین زمان ممکن تمیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این دستگاه برای مسافرت و کمپینگ نیز بسیار مفید است، زیرا قطعا نمی‌توان ماشین ظرفشویی یا لباسشویی را با خود همه جا برد یا در همه جا در دسترس نیستند، در حالی که “سونیک سوک” می‌تواند در جیب شما جا بگیرد.

این وسیله منجر به کاهش مصرف برق نیز می‌شود، چرا که دیگر از وسایل پرمصرفی مانند ماشین لباسشویی استفاده نخواهید کرد. “سونیک سوک” نسبت به ماشین لباسشویی استاندارد 40 برابر آب و 15 برابر انرژی کمتری استفاده می‌کند.

 

منبع: ایسنا