بزرگترين گردهمايي نخبگان صنعت انرژي ،توسط فدراسيون جهاني و كپكو در كره جنوبي

  • خانه / Case Study / بزرگترين گردهمايي نخبگان…

بزرگترين گردهمايي نخبگان صنعت انرژي ،توسط فدراسيون جهاني و كپكو در كره جنوبي

پس از ماهها تلاش و رایزنی فدراسیون جهانی مخترعان با وزارت تجارت وصنعت کره جنوبی به منظورمعرفی هر چه بهتر و حمایت از دستاوردهای نوآورانه پژوهشی مخترعان در حوزه انرژیهای نو، انرژیهای پاک دوست دار محیط زیست، برق و الکترونیک در سال 2017، هم اینک شاهد برگزاری نخستین دستاورد از این همکاری مشترک در قالب “بزرگترین گردهمایی نخبگان صنعت انرژی” که از تاریخ 1 تا 3 نوامبر در کشور کره جنوبی می باشد خواهیم بود.
بی شک این بستر بوجودآمده، فرصتی مغتنم برای حضور مخترعان ایرانی جهت ارایه توانمندیها و ظرفیت های نوآورانه کشورمان درحوزه های مختلف انرژی در کره جنوبی بوده که مورد حمایت مالی کامل فدراسیون جهانی برای حضور 300 مخترع، نوآور، کارافرین ار دانشگاهها، صنایع و شرکت های دانش بنیان از سراسر جهان می باشد.

بزرگترين گردهمايي نخبگان صنعت انرژي ،توسط فدراسيون جهاني و كپكو در كره جنوبي با حمايت كامل مالي از نخبگان و مخترعان جهان در زمينه انرژيهاي نو ، انرژيهاي پاك ، برق و الكترونيك.

حمایت مالي كامل فدراسیون جهانی از ٣٠٠ مخترع ، نوآور، شركت هاي دانش بنيان و صاحبان طرح در زمینه انرژیهای نو ،انرژيهاي پاک و برق والکترونیك از سراسر جهان برای حضور در جشنواره بین المللی بیکسپو ۲۰۱۷ کره جنوبی.

فدراسیون جهانی با همکاری وزارت تجارت ، صنایع و انرژی کره جنوبی و شرکت کپکو (شرکت برق و الکترونیک ) کره جنوبی قصد برگزاری سومین جشنواره بين المللي تکنولوژی ، اختراعات و نوآوریها را در زمینه انرژیهای پاک ، انرژیهای نو و برق و الکترونیک در آذرماه امسال در کشور کره جنوبی با نام BIXPO2017 را دارد و براي حمايت از همه مخترعان ، نوآوران ، شرکت های دانش بنیان ، دانشجویان و محققاني كه اختراع ، نوآوري و يا پروژه اي كه داراي تكنولوژي و فناوري باشد و توسط هیات داوران اين جشنواره تایید شود،حمایت های زیر را از آنها برای حضور در این جشنواره بزرگ خواهد داشت.

حمایت ها شامل:

✔️بلیط رفت و برگشت هواپيما در کلاس عادی از كشور مبدا شركت كننده به کره جنوبی
✔️هتل پنج ستاره به مدت ۵ شب با صبحانه
✔️غرفه رایگان برای ارائه طرح در بخش جشنواره به ابعاد شش متر مربع
✔️ترانسفر فرودگاه به هتل و بالعکس
✔️ حضور در جشن هاي جشنواره
✔️حضور رايگان در تمامي كنفرانس ها و كارگاه هاي آموزشي
✔️پذيرايي كامل از شركت كنندگان و سرو غذاهاي مختلف از جمله سرو غذاي حلال
لازم بذكر است در طول سه روز برگزاري در اين كنگره بيش از ۲۵ کنفرانس درزمینه انرژی و برق و الکترونیک برگزار خواهد شد .از جمله شركت كنندگان مطرح در اين جشنواره ميتوان از شركت ال جی . سامسونگ ، جنرال الکتریک ، ادیسون ، هیوندای ، مایکروسافت و ديگر شركت هاي بزرگ صنعت انرژي و الكترونيك در دنيا نام برد .
لذااين امكان براي متقاضيان ايراني نيز مهيا شده است كه از اين حمايت مالي فدراسيون و برگزاركننده رويداد برخوردار شوند كه بستري مناسب براي بازاريابي و عقد قرارداد بين المللي براي اين عزيزان نيز ايجاد شود، لذا متقاضيان واجد الشرايط كه طرح آنها داراي تكنولوژي ، فناوري باشد و نمونه اوليه داشته و يا اختراعي دارند و يا ايده بسيار جالب و علمي و دانشگاهي داشته باشند، ميتوانند براي كسب اطلاعات بيشتر با دفتر نمايندگي فدراسيون در جمهوري اسلامي ايران با شماره هاي ٧٧٦٣٩٦٥٤ و ٧٧٦٣٤١٧٤ تماس حاصل فرمايند و يا براي ثبت نام به لينك فوق مراجعه و روی گزینه ی submit your application کلیک کنند.

http://bixpo.kr/fairContents.do?FAIRMENU_IDX=3839&hl=ENG

ضمنا مهلت ثبت نام تا ٣١ اگوست ٢٠١٧ بوده و طرح هاي برگزيده بصورت ايميل به برگزيدگان تا تاريخ يكم اكتبر اعلام خواهد شد .
ويزاي كشور كره جنوبي نيز با هماهنگي دفتر نمايندكي فدراسيون ايران با سفارت كره جنوبي براي بركزيدكان دريافت خواهد شد.