• خانه / Case Study / استفاده از هوش…

استفاده از هوش مصنوعی در مسواک

مهندسان با استفاده از هوش مصنوعی، مسواکی را طراحی کرده‌اند که بسیار مفید و کاربردی است.
مهندسان موفق به طراحی و ساخت مسواک هوشمندی شدند که مجهز به هوش مصنوعی است و می‌تواند انقلابی در نحوه شستشوی دندان‌ها و دهان ایجاد کند. این مسواک مجهز به بلوتوث است و به کاربر این امکان را می‌دهد که به راحتی و با کمترین زحمت دندان‌هایش را مسواک بزند.

هوش مصنوعی در قسمت برس مسواک تعبیه شده که می‌تواند هنگام مسواک زدن میزان فشار به لثه‌ها و دندان‌ها را تنظیم کند. البته سنجش فشار قابلیت جدیدی نیست، اما برتری نوع جدید مسواک هوشمند این است که به فرد اجازه می‌دهد هر طور که دلش می‌خواهد مسواک بزند، این بدان معناست که فرد تنها زحمتی که متحمل می‌شود، استفاده از مسواک است و این مسواک به معنای واقعی و به نحوی درست، شروع به شستشوی دندان‌ها و دهان می‌کند.

بسیاری از مسواک‌های الکترونیکی ممتاز دارای چندین حالت مختلف و سر مسواک هستند، این بستگی به این دارد که روی چه بخشی از دهان مثلا لثه‌ها، دندان‌ها یا زبان تمرکز کنید. یعنی مسواک جدید این امکان را به شما می‌دهد تا هدفمند مسواک بزنید. نوک ۱۰۰% مثلثی این محصول لکه‌های بیشتری را از بین می‌برد و مو‌های زاویه دار آن ۲۰ برابر پلاکت بیشتری را پاکسازی می‌کنند، و در نهایت لثه‌ها را عمیق‌تر تمیز می‌کند. این در حالی است که مسواک‌های معمولی در طولانی مدت و استفاده بیش از حد باعث ایجاد «فلکس» می‌شوند.

این مسواک همه ویژگی‌هایی که از مسواک‌های معمولی انتظار می‌رود را ارائه می‌دهد. همچنین با برنامه کار می‌کند تا به شما در مورد فشار، حرکت، موقعیت، مدت و فرکانس در زمان واقعی راهنمایی دهد. می‌توانید گزارش پیشرفت روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و توصیه‌های شخصی در مورد نحوه بهتر مسواک زدن را دریافت کنید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران