کسب 11 مدال مسابقات جهانی اختراعات کره جنوبی توسط تیم ایران

  • خانه / Case Study / کسب 11 مدال…

کسب 11 مدال مسابقات جهانی اختراعات کره جنوبی توسط تیم ایران

پکن – ایرنا – تیم ایران با درخشش در دوازدهمین دوره مسابقات جهانی اختراعات کره جنوبی در شهر سئول موفق به کسب 11 مدال با ارزش این رقابتها شد.مسابقات بین المللی اختراعات همه ساله زیر نظر مستقیم سازمان مالکیت فکری ملل متحد WIPO و حمایت فدراسیون جهانی مخترعین IFIA در کشورهای مختلف از جمله کره جنوبی برگزار می شود.
در مسابقات امسال که با حضور 31 کشور جهان برگزار شد تیم 12 نفره کشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 6 برنز شد.
تیم ایران در این دوره از مسابقات اقدام به معرفی 19 اختراع کرد که کسب نتایج بدست آمده، یکی از درخشان ترین نتایج در میان تمامی تیم های شرکت کننده محسوب می شود.
در دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات کره جنوبی که از روز پنجشنبه 11 آذر ماه جاری در مرکز نمایشگاهی COEX در سئول به مدت سه روز برپا بود، بیش از 630 اختراع از سوی تیم های شرکت کننده عرضه شد.
جمهوری اسلامی ایران، اسپانیا، چین، مصر، آلمان، ژاپن، آمریکا، ترکیه، سوئیس، سنگاپور، روسیه، استرالیا، هنگ کنگ، هند، ایران، تایوان، امارات عربی متحده، تایلند از جمله تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابتها بودند.
در خاتمه رقابت های این دوره تیم های کره جنوبی، تایوان، مالزی، تایلند، روسیه و ایران به ترتیب با 176، 153، 77، 66، 49 و 19 اختراع، عنوان بیشترین تعداد اختراعات مورد تایید داوران را به خود اختصاص دادند.
در آیین اهدای جوایز تیم ایران، حسن طاهریان سفیر کشورمان در کره جنوبی نیز حضور داشت.