نمایش اختراعات کشور ایران در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور کرواسی (ARCA 2019)

  • خانه / Case Study / نمایشگاه بین المللی…

نمایشگاه بین المللی اختراعات کشور کرواسی

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات و نوآوریهای کشور کرواسی (ARCA 2019) از تاريخ  17 الي  19  اكتبر سال 2019 ميلادي برابر با  25  لغايت 27  مهر ماه سال 1398 توسط اتحاديه مخترعين كشور كرواسي و با حمایت وزارتخانه هاي علوم و اقتصاد كشور كرواسي، فدراسیون جهانی مخترعین IFIA و سازمانهای علمی و تحقیقاتی و مراکزمرتبط با مخترعین در شهر زاگرب و در محل کتابخانه ملی و دانشگاهی شهر زاگرب برگزار گردید.

در این دوره تیم مخترعین جمهوری اسلامی ایران با ارائه اختراعاتي در زمينه هاي مختلف علمي از قبیل حمل و نقل، مهندسی پزشکی، داروی سازی، مکانیک و … با ارائه 7 اختراع حضوری پررنگ در این عرصه بین المللی داشتند.
در حاشیه برگزاری این رویداد کارگاه آموزشی خلاقیت و نوآوری ویژه جوانان و نوجوانان، توسط ریاست بخش جوانان فدراسیون جهانی مخترعان آقای وینفرد اشتورم از کشور آلمان برای علاقه مندان به این حوزه برگزار گردید.

همچنین در مراسم افتتاحیه این رویداد آقای دارکو هروات وزیر اقتصاد و کارآفرینی کشور کرواسی طی سخنرانی رسمی از تایید و پذیرش درخواست دبیرکل فدراسیون جهانی توسط دولت کرواسی به منظور اختصاص سالانه یک میلیون یورو کمک مالی بلاعوض به فدراسیون ملی مخترعان کرواسی خبر داد.

در این دوره 158 اختراع و نوآوری از کشورهای آلمان، ترکیه، بوسنی و هرزگوین، مقدونیه، چین، جمهوری اسلامی ایران، چک، لهستان، هند، کامرون، اندونزی، مصر و … شرکت نموده و به مدت 3 روز در این عرصه به رقابت پرداختند.

گزارش تصویری هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات و نوآوری های کشور کرواسی “کلیک کنید”