پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات کره جنوبی (SIIF 2019)

  • خانه / Case Study / نمایشگاه بین المللی…

نمایشگاه بین المللی اختراعات کره جنوبی (سئول)

نمایشگاه اختراعات کره جنوبی 2019، محلی برای نشان دادن توانمندیهای جوانان ایرانی

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات کره جنوبی (SIIF 2019) از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ نوامبر ۲۰۱۹ ميلادي برابر با ۶ لغایت ۹ آذر ماه ۱۳۹۸ و با حمایت فدراسیون جهانی مخترعین (ایفیا) ، سازمان مالکیت های فکری ملل متحد (وایپو) و سازمانهای علمی و با حضور مراکزمرتبط با مخترعین کره جنوبی نظیر انجمن ارتقاء اختراعات ، انجمن بین المللی تجارت کره جنوبی، انجمن حمایت از استارت آپها و کسب و کارهای کوچک و متوسط در محل دائمي نمايشگاه هاي شهر سئول(کوئکس) برگزار گردید.
در این دوره بیش از ۶۳۰ اختراع و نوآوری از ۲۷ کشور شامل کره جنوبی، ، کرواسی، ترکیه، لهستان، روسیه، مالزی، تایلند، جمهوری اسلامی ایران، تایوان، ویتنام، اندونزی و … شرکت نموده و به مدت 4 روز در این عرصه به رقابت پرداختند.
در این دوره تیم مخترعین جمهوری اسلامی ایران با ارائه ۱۲ اختراع و نوآوری در زمينه هاي مختلف از قبیل حمل و نقل، مهندسی پزشکی، الکترونیک، کشاورزی، مکانیک و … حضوری اثربخش در این عرصه بین المللی داشتند.
همچنین تیم مخترعین دانش آموزی “مدرسه هوشمند کرمانشاه” با ارایه ۳ طرح در حوزه ربات نوآور، مکانیک و میز هوشمند توانستند نظرات اکثر بازدیدکنندگان را به خود جلب نموده و پتانسیل دانش آموزان نوآور ایرانی را به طور ویژه به معرض نمایش گذاشتند.

گزارش تصویری پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اختراعات و نوآوری های کشور کره جنوبی “کلیک کنید”