نشست صمیمانه اعضاء دفتر نمایندگی فدراسیون با مدیران دانشگاه های ونیز و ساپینزای رم

  • خانه / Case Study / نشست صمیمانه اعضاء…

نشست صمیمانه اعضاء دفتر نمایندگی فدراسیون با مدیران دانشگاه های ونیز و ساپینزای رم

نشست صمیمانه اعضاء دفتر نمایندگی فدراسیون بین المللی مخترعان در ج.ا. ایران با مدیران دانشگاه های ونیز (Ca’Foscari University of Venice) و ساپینزای رم (Sapienza university of Rom) در خصوص بررسی و ایجاد فرصتهای مطالعاتی و تحقیقاتی برای مخترعان ایرانی در این 2 دانشگاه برگزار شد.

این نشست در تاریخ 30 فروردین ماه 1396 در محل دفتر فدراسیون جهانی مخترعان در تهران و با حضور مدیر روابط بین الملل دانشگاه ونیز و مدیر توسعه روابط دانشگاه ساپینزای رم انجام شد.  در این دیدار در ابتدا طرفین به تشریح ظرفیت ها و پتانسیل موجود همکاری فی مابین پرداخته و سپس در خصوص ایجاد فرصت های مطالعاتی و تحقیقاتی با تسهیلات ویژه برای مخترعین کشورمان در این 2 دانشگاه بحث و تبادل نظر انجام شد که نمایندگان این دو دانشگاه ضمن استقبال از این موضوع آمادگی خود را در خصوص مساعدت و همکاری برای ایجاد بسترهای لازم برای ورود مخترعان و پژوهشگران کشورمان را با تسهیلات ویژه در آینده ای نزدیک به این دو دانشگاه اعلام نمودند.

جزئیات بیشتر در خصوص فرصت های موجود و شرایط بهره مندی مخترعان عزیز کشورمان از این تسهیلات بزودی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این دفتر در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت.