نشست تخصصی"کشف فرصتهای نوآورانه پنهان"

  • خانه / Case Study / نشست تخصصی”کشف فرصتهای…

نشست تخصصی”کشف فرصتهای نوآورانه پنهان”

نشست تخصصی”کشف فرصتهای نوآورانه پنهان” با حضور مدیر آکادمیک فدارسیون جهانی مخترعین IFIA در هولدینگ آرمان گهر سیرجان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون،در راستای اجرای سند چشم انداز فدراسیون جهانی مبنی بر توسعه فرهنگ عمومی خلاقیت و نوآوری به منظور شناسایی و آموزش و پرورش نیروهای مبتکر وخلاق در حوزه صنعت و دانشگاه ، نشست تخصصی کشف فرصتهای نوآوری پنهان با حضور “مسعود تاج بخش” مدیر آکادمیک فدارسیون جهانی مخترعین و مدیر عامل، مدیران ارشد و پرسنل آرمان گهر مورخ 4 دی ماه 1397 درمحل همایش های هولدینگ آرمان گهر سیرجان برگزار گردید.

مهندس عباس سلطانی مدیر عامل هولدینگ آرمان گهر در ابتدای نشست ضمن خوش آمدگویی افزود: اقتصاد دانش بنیان و حمایت طرحها و ایده های نخبگان این روزها تبدیل به اولویت کشور شده است و در راستای تاکیدات مسئولین عالی کشور خصوصأ مقام معظم رهبری، شرکت آرمان گهر و جهاد نصر سیاست خود را حمایت از نخبگان در بهره گیری از توانمندی آنان به منظور ارتقاء سطح بهره وری و کمک به اقتصاد کشور انجام دهند.

در ادامه این نشست “مسعود تاج بخش” اظهار داشت امروزه بحث توسعه فرهنگ عمومی خلاقیت و نوآوری در جهان به امری مهم مبدل گردیده است. به عبارتی نوآوری برگ برنده کشورها در چالشها و فرصت های رو بروی آنها در جهان می باشد. جمهوری اسلامی ایران در چند سال اخیر توانسته نقش پررنگی در توسعه این امر در مقیاس جهانی داشته باشد. همچنین وی خاطر نشان کرد ، تربیت نیروی کار نوآور در صنعت و خلق دانشجوی مولد نوآوری در دانشگاه ، میتواند زمینه ساز بالندگی و شکوفایی یک جامعه در حال توسعه باشد .

بر همین اساس شرکت جهاد نصر کرمان و آرمان گهر با شناسایی ، آموزش وحمایت از نخبگان ایرانی متعهد و متخصص گام مهم در مسیری برداشته است.