دیدار سفیر سوییس در ایران با مخترعان مدال آور جشنواره اختراعات ژنو

  • خانه / Case Study / دیدار سفیر سوییس…

دیدار سفیر سوییس با مخترعان جشنواره ژنو

سفیر محترم سوییس در ایران میزبان مخترعان جوان شرکت کننده در جشنواره بین المللی اختراعات ژنو بود و از آنها بدلیل فعالیت های علمی در حوزه اختراعات و نوآوری تجلیل نمود.

در این دیدار که در اقامتگاه سفیر محترم سوئیس در ایران انجام شد، 20 نفر از مخترعان و پژوهشگران کشورمان که سابقه شرکت در نمایشگاه بین المللی اختراعات ژنو را داشتند حضور داشته و در شروع جلسه سفیر محترم سوییس ضمن خوش آمد گویی به تیم مخترعان ایرانی در مورد سابقه برگزاری نمایشگاه اختراعات ژنو سخنان خود رو آغاز نمود و با اشاره به اینکه این عرصه جهانی به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین عرصه های بین المللی در حوزه اختراعات و نوآوری می باشد، از حضور تیم مخترعان کشور ایران در این نمایشگاه ابراز خرسندی نمودند. در ادامه ایشان در خصوص استعدادهای برجسته علمی، فرهنکی و هنری کشور ایران صحبت نموده و حضور جوانان مخترع و پژوهشگر ایرانی در میان بیش از 45 کشور شرکت کننده در جشنواره بین

المللی اختراعات ژنو را نشان از توانمندی مخترعان و نوآوران در نمایش اقتدار کشور ایران و نشان از بالا بردن روحیه خودباوری جوانان ایرانی دانستند.

در ادامه آقای حسین واعظی آشتیانی مسئول دفتر فدراسیون مخترعان در کشور ایران ضمن تشکر از سفیر محترم کشور سوئیس برای دعوت از مخترعان و برگزاری این دیدار صمیمانه؛ در خصوص سابقه 18 ساله حضور تیم مخترعان کشور ایران در این عرصه جهانی و همچنین حوزه فعالیتهای دفتر فدراسیون در ایران سخنانی را ایراد نمود.

سپس تمامی مخترعان حاضر در جلسه به اختصار در خصوص اختراعات خود توضیحاتی را به سفیر محترم کشور سوئیس در ایران ارائه نمودند.

در پایان سفیر محترم سوئیس ضمن تشکر از حضور مخترعان در این دیدار هدیه یادبودی که نماد یکی از اختراعات کشور سوئیس می باشد را به این عزیزان اهداء نمود.

منبع: روابط عمومی دفتر فدراسیون مخترعان در جمهوری اسلامی ایران