حضور نمایندگان فدراسیون در همایش پژوهش و ثروت آفرینی در صنعت ساختمان

  • خانه / Case Study / حضور نمایندگان فدراسیون…

حضور نمایندگان فدراسیون در همایش پژوهش و ثروت آفرینی در صنعت ساختمان

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود تاج بخش در اولین همایش پژوهش و ثروت آفرینی در صنعت ساختمان که روز پنجشنبه در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزار شد اظهارداشت: برای رسیدن به آرمانهای دست یافتنی باید روحیه خودباوری را در خود تقویت کنیم و با تفکر در توانمندی های مغفول مانده از فرصتهای فراوانی که در اطراف ماست استفاده کنیم.

مدیربرنامه ریزی و همکاری های علمی فدراسیون مخترعین کشور یادآورشد:درشرایطی که رقابتهای اقتصادی بسیار سخت و فشرده و پیچیده شده اگر حرف خلاقانه و ابتکاری وجدید نداشته باشیم محکوم به شکست خواهیم بود به همین دلیل ۹۵ درصد استارتاپ ها بدون نتیجه بوده و شکست خورده است. وی گفت: برای موفقیت در کسب و کار و رسیدن به سود و درآمد در هر

کاری باید به چهار موضوع توجه جدی کرد و با آن آشنا شد که مدیریت بازاریابی، حسابداری و اقتصاد، مهارت ارتباطی از آن جمله است.

همچنین در ادامه همایش بیژن نصیری اعظم به تشریح و بررسی اقسام حمایت از مالکیت فکری در کشور پرداخت و تاکید کرد: ایده پردازان جهت حمایت از ایده های خود و جلوگیری از نفوذ رقبا به بازارشان باشد با حمایت های قانونی ملی و بین المللی اختراعات آشنا باشند. مسئول مالکیت فکری فدراسیون مخترعان کشور ادامه داد برای موفقیت در تجاری سازی اختراعات باید از

مشاوره و خدمات کارشناسان مالکیت فکری کشور بیشتر استفاده شود.

در این همایش تخصصی یوسف گرجی رئیس پارک علم و فنآوری امام خمینی قزوین، احد چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین، وثیق نیا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و کارشناسان و مهندسان و فعالان صنعت ساختمان نیز حضور داشتند.

لینک خبر در خبرگزاری مهر

لینک خبر دوم در خبرگزاری مهر