جشنواره بین المللی اختراعات هنگ کنگ (SMARTBIZ EXPO 2019)

  • خانه / Case Study / جشنواره بین المللی…

جشنواره بین المللی اختراعات هنگ کنگ

جشنواره و نمایشگاه اختراعات هنگ کنگ، (SMARTBIZ EXPO 2019)

کنگره بین المللی مالکیت فکری و تجاری سازی اختراعات در هنگ کنگ (اسمارت بیز اکسپو ۲۰۱۹) با همکاری دولت هنگ کنگ، شورای توسعه تجارت هنگ کنگ (اچ کی تی دی سی) و فدراسیون جهانی مخترعان (ایفیا) از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۸ به مدت 3 روز و با حضور بیش از ۸ هزار شرکت کننده از ۶۰ کشورجهان برگزار گردید.
اسکپو جهانی با نام ” اسمارت بیز” درطول سه روز برگزاری شاهد نشست های علمی –تخصصی ، کارگاهای عملیاتی و گفتگوهای جمعی نوآورانه در زمینه اختراعات ، نوآوری و استارت آپها صنعتی و دانشگاهی بود.
با توجه به اینکه فدراسیون جهانی مخترعان از ارکان اصلی این اکسپوی جهانی محسوب میگردد هر ساله تعدادی از نوآوری های منتخب فدراسیون پس از ارزیابی دقیق توسط کارشناسان و داوران بین المللی به مرجع برگزاری ارسال میگردد که خوشبختانه امسال دو طرح از کشور عزیزمان موفق به دریافت این تسهیلات بین المللی گردیدند.
بر همین اساس “شرکت آرمان گهر سیرجان” با ارایه نوآوری خود در صنعت معدن و شرکت زی نوین با ارایه نوآوری “مایونو” از جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکت های نوآور در این عرصه حضور فعال داشته و آخرین توانمندی های خود را به معرض نمایش گذاشتند.
همچنین در حاشیه این برنامه “نشست تخصصی مالکیت فکری بیزینس ها بر پایه نوآوری” برگزار گردید . در این نشست مخترعان و مبتکران با تجربه های موفق سرمایه گزاری و چگونگی تجاری سازی طرحها در سطح بین الملل آشنا گردیدند.

گزارش تصویری جشنواره و نمایشگاه بین المللی اختراعات و نوآوری های کشور هنگ کنگ “کلیک کنید”