اعلام نتایج نهایی جشنواره اختراعات بیکسپو2017 کره جنوبی

  • خانه / Case Study / اعلام نتایج نهایی…

اعلام نتایج نهایی جشنواره اختراعات بیکسپو2017 کره جنوبی

با تلاش شبانه روزی ریاست محترم فدراسیون مخترعین جمهوری اسلامی مبنی بر اجرای بخشنامه پیشنهادی دبیر کل فدراسیون جهانی جهت اطلاع رسانی ، حضور و مشارکت هر چه بیشتر مخترعین ایرانی در عرصه های بین المللی هم اینک شاهد به بار نشستن این تلاش می باشیم.

پذیرفته شدن بیش از 40 اختراع از کشور عزیز اسلامی در بخش رقابتی جشنواره اختراعات بیکسپو 2017 کره جنوبی از میان 300 ظرفیت موجود بین المللی مخصوص مخترعین کل جهان دستاورد بزرگی میباشد که به لطف خداوند منان این امر با حضور گسترده و مشارکت مخترعان ایرانی شکل گرفت . ابتدا” مراتب تبریک و شادباش را به کلیه نوآوران ،پژوهشگران و مخترعین منتخب

ایرانی در این عرصه عرض نموده سپس نکات زیر را به استحضار ایشان میرسانیم .

افراد منتخب از طریق پیام الکترونیکی ارسالی توسط دبیرخانه جشنواره برای حضور در این جشنواره مطلع خواهند گردید.

لازم به ذکر است پذیرفته شدگان میبایست نوآوری و اختراع ساخته شده با نمونه واقعی قابل ارایه در این جشنواره را به همراه خود داشته و از حضور مخترعان و نوآوران با ارایه پوستر و بروشور و یا نمایش فیلم در رایانه اکیدا ممانعت به عمل خواهد آمد.

همچنین به اطلاع شما عزیزان میرسانیم در صورتیکه پذیرفته شدگان بدون نمونه در این جشنواره حضور بهم برسانند ،موجب خواهد شد که جشنواره از پذیرش اعطای حمایت مالی در خصوص هزینه های سفر از قبیل بلیط هواپیما و هتل و غیره خودداری نماید، لذا قبل از هرگونه تصمیم برای حضور به این نکته بسیار مهم توجه نمایید.

در صورت هرگونه سوال و اطلاعات بیشتر و برای اقدامات بعدی با دفتر فدراسیون در جمهوری اسلامی ایران تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۷۷۶۳۹۶۵۴

با تشکر

روابط عمومی فدراسیون مخترعان