نمايشگاه بين المللي کار آفرینی و نوآوری های بانوان در کشور کره جنوبی

  • خانه / رویداد در حال ثبت نام / نمایشگاه نوآوری های…

نمایشگاه نوآوری های بانوان کره جنوبی ۲۰۲۴

♦ جشنواره بین المللی بانوان مخترع و کارآفرین کشور کره جنوبی

♦ وضعيت : در حال ثبت نام

♦ مهلت ثبت نام: 20 اردیبهشت ماه ماه ۱۴۰۳

♦ تاریخ برگزاری:  31 خرداد لغایت  2 تیر ماه ۱۴۰۳

♦دریافت فرم ثبت نام: “دریافت فایل ثبت نام با فرمتPDF” 

♦ سايت رسمي مرجع برگزار كننده:

www.kiwie.or.kr

 

جشنواره بین المللی بانوان مخترع و کارآفرین کشور کره جنوبی
(KIWIE 2024)

جشنواره بین المللی بانوان مخترع و کارآفرین کشور کره جنوبی در تاریخ 20 الی 22 ژوئن ۲۰۲۴ برابر با 31 خرداد لغایت 2 تیر ماه ۱۴۰۳ در شهر گویانگ (سئول) و در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی این شهر(KINTEX) برگزار می گردد.

این عرصه بین المللی همه ساله زیر نظر دولت کره جنوبی، وزارت زنان و خانواده، سازمان مالیکت هاي فکری ملل متحد (WIPO) و تحت حمایت مستقیم فدراسیون بین المللی مخترعان (IFIA) برگزار می گردد و همه ساله بانوان مخترع و کار آفرین از ۲۵ کشور جهان در حدود ۱۵۰ اختراع و نوآوری را به مدت 3 روز در این عرصه جهانی به معرض نمایش می گذارند.

همچنین در حاشيه برگزاري اين جشنواره همه ساله نشست یک روزه تخصصی با محوريت هم انديشي بانوان در خصوص كارآفريني و ايجاد مشاغل مرتبط با نوآوري برگزار می گردد.

این نشست تخصصی به منظور آموزش و بهره مندي بانوان شرکت کننده در این عرصه بین المللي با آخرین قوانین مالکیت معنوي و روش هاي نوین تولید و کار آفریني جهان در حیطه بانوان برگزار می گردد و استاتید برجسته ای از سازمان های مرتبط با کار آفرینان موفق کشور کره جنوبی و …. سرفصل های آموزشی این دوره را به شرکت کنندگان ارائه می کنند.

بازدید بیش از شش هزار نفر در مدت 3 روز از این جشنواره نشانگر اهمیت این عرصه بین المللی در حوزه اختراعات و نوآوری توسط بانوان می باشد.

 کسب اطلاعات بیشتر:

9654 7763 021

4174 7763 021